Isnin, 26 Mei 2014

Susun Atur Ruang Stor...

Nie ari Sabtu yang lepas punyer cerita..kikiki
Assalamualaikum..
Gara2 encik suami x jumpe geran kereta dia untuk renew..aku dah carik satu rumah..atas dah carik..bawah pun dah..stor jerk belum..maklumlah baru pindah rumah..mungkin ada lagik yang tertinggal dalam kotak yang aku sumbat dalam stor...
Jadikkan cerita..aku pun memunggah semua barang dalam stor aku nie..mak aiiii bersepah2...nilah kalau aku dah malas...main ambil jer ape yang aku nak..pastu soh anak aku letak balik...
Yang encik suami pulak..ermmm..main sepah2 jerk..dengan perkakas menukang..barang2 memancing...batang pancing yang melambak2...haishhhh
eiii..malu betul nak tunjuk dengan korang rupe stor aku yang sebenar..waaaa..sepah ko..sakit ati kitteww
 

Stok barang yang baru beli pun aku main lambak kan aje..xde tempat..hadiah masa warming house tu pun aku x bukak lagik..kikiki


Ni water heater yang aku beli saing dengan lampu dan kipas masa baru pindah dulu...hahaha x pasang lagik...kikiki...lum sempat nak cari orang yang pasang murah..yang ader pun cekik darah jerk..huhuhu


Tengok..main baling2 ajerk..sume nak sumbat...ahakkksss
 

 Sume aku kombarkan...mane yang boleh sumbat kasi kemas...aku sumbat dulu..x sakit mata ni...
Nanti ada modal lebih..boleh beli bekas yang lebih cantik..waaaa


Aku alaskan ajer dengan surat khabar..x sempat nak beli sugar paper....janji aku nampak kemas...nanti ubah sikit2...ntah berape hari lah yang tahan yerk..kikiki
 

Akhirnyer..dah siap susun...bolehkan daripada sepah macam tadi..nak beli rak baru lum cukup duit...hihihi..redha dengan ape yang ade..x semestinya semua nak kena beli baru...
Hahaha..baru x segan kalau ade yang nak jengah stor aku nie..lebih2 lagik kalau mak aku yang datang..mesti nak bukak stor..waaaaa


Amik gambar dekat sikit..hehehe..stok barang dah susun elok jerk...
Tapi aku geram dengan batang pancing laki aku nie..6 ko..yang nampak ni yang pendek..yang panjang ada melintang aku letak...siap besi penahan lagik entah hape ntah...ermmmm
layannnnn (sebab aku pun suke mancing..kuikuikui)
 

Kat rak ni pun aku dah susun cecantik..jangan terburai lagik sudah ler..kuikuikui...herm..stor dah kemas...kotak sume dah punggah..geran kereta x jumpe gak..aduihhhh...mane lah perginyer...
mahal tu kalau nak buat geran baru..habislah duit nak shopping raye....grrrrrr.
(salah aku ker....geran hilang..)
gambar pun blurrrr



Semalam sebelum g rumah akikah kawan encik suami..naik kereta jer terus bukak dash board kereta encik suami..sebab nak simpan kunci rumah...
elehhh..elok jerk geran terletak comel...senyum lagik...panas hati aku..encik suami siap jawab..aritu saya carik x jumpe..macam mane boleh ada...
hishhh..yelah, encik suami siap g bank lagik tanya geran....haiiii...x kan dia nak kenakan aku plak..
urmmm xpelah..stor pun dah kemas..bagus gak..kalau geran x hilang..alamat x berkemaslah stor tu..kikiki
tata..

Tiada ulasan: