Khamis, 15 Mei 2014

Langsir Tutup Bawah Sinki....

Selamat Petang semua..kekeke..
Sebenarnye lum sempat lagik nak upload gambar terkini tentang deko2 dan taman comel aku tu..kikiki..Tadi pagi masa kawan seopis aku dok baca blog aku..dia adalah bagi teguran dan juga pandangan berkenaan ruang dapur aku..muehehehe..yea betull..memang agak bersepah dan nampak x kemas seperti yang pernah aku cakapkan dulu....yelah angan2 nak pasang kitchen kabinet belum tercapai lagik...duit banyak dah guna..nak kumpul duit sekelepuk macam tu mana nak dapat...kita nie makan gaji je oiiii...

Aku terima teguran tu secara positif...x kecik ati pun..memang kenyataan...tapi aku cuba gak google ape cara untuk nak selesaikan semua masalah tue...cara penyelesaian yang aku dapat ialah dengan cara memasang langsir buatan sendiri a.k.a. skirting..huhuhu...
Beli kain ikut citarasa pastu jahit dan pasang...weiweiwei..
Ni ada beberapa contoh langsir yang dipasang diruang sinki atau pun table top...maaf yea pada yang empunye gambar..x sempat nak mintak izinpun...sekadar guna untuk kongsikan idea..soryyy






Comel jer kan...rasa tertarik le pulak...x sabar nak buat kaedahnyer..
Insya Allah...aku cuba merealisasikannyerr..hehehe..mungkin sebelum raya dah ada kot...nak kena minta duit dulu kat encik suami...dapat greenlight baru boleh buat....amin..tata

Tiada ulasan: