Isnin, 25 April 2016

Baju Raya..Tema Raya..

As salam semua
hikhikhik
baca tajuk aku.. mesti korang dah dapat teka kan
aku nak share pasal tema baju raya tahun ni..

hahahaha..salah!!!
sebenarnya nak share pasal baju raya aku tahun lepas
walaupun korang cakap dah basi aku tetap nak share jugak
nak jadikan kenang2an kannn

dulu x sempat nak share...

macam biasa setiap tahun encik suami aku ni memang x suka nak membazir
kalau untuk anak bini dia xpe..

oleh itu, seperti biasa baju raya dia recycle baju raya tahun2 sebelumnya..
aku dengan anak2 jelah yang baru
alaaa..aku pun buat baju simple je
yang boleh pakai buat g keje
tahan lasak dan yang penting xyah gosok..
hehehe

nie kat bawah ni gambar kenangan raya tahun lepas 2015
raya kat umah mak aku
kali nie x pergi pun amik gambar kat kedai
asyik gambar berempat je kann
lainlah kalau bertambah umatnya..kikiki

selamat menjamu mata
nielah keluarga kecil aku..
tema raya tahun nie pun xpikir lagik..
ingat nak paksa encik suami beli baju tahun nie
nak muntah dah tengok 2-3 sekali guna baju yang sama..
wahahaha...








1 ulasan:

Tautan Hati NabilaHasyim berkata...

Sama la..
enSuami pun mengalah xnak beli baru..
sbb baju melayu kan jarang pakai, kalau pi masjid je la nak pakai pun..