Rabu, 20 April 2016

Rindu Kat Ros Jepun...

As salam..
ngehehehe..

dah lama dah gambar pokok2 ros jepun aku terbiar kt dalam komputer ni
pokok pun dah xde kat rumah

yelah haritu masa renovate rumah
semua pokok2 aku g sedekah kat mak2 sedara
separuh g hantar umah mak aku
takut dijahanamkan oleh pekerja2 tu karang..
 pokok delima aku habis dihempap oleh kayu2 tau
geram jee

nie sekarang encik suami sibuk soh aku tanam semula
adoii..musim panas kan...
lemah aku
dia cakap dia suka tengok..
meriah kau..

nie kat bawah nie gambar masa pokok ros jepun aku tengah merimbun
sebab dulu busy sangat x sempat nak hupdated..
kikiki












alahai..
rindunye
bila nak mulakan nie....

adoiii..

2 ulasan:

Tautan Hati NabilaHasyim berkata...

tu la, memang meriah la kalau berbunga banyak...

yang peach ke pink eh, aurora ke namanya, yang gambar ada kaki orang tu ;)
cantik sangat...

SUHAILAH RAMLI berkata...

tulahh..encik suami suka sangat dengan pokok ni..tengah pikir2 nie nak tanam...