Selasa, 19 Ogos 2014

#Beraya Di Rumah My BERAS#..

Hai semua..
ni cerita Jumaat 2 minggu yang lepas..hahaha
jadi kerja aku menghupdate..
saje nak simpan gambar comel tok kenang2an..
g rumah adik ipar dan akak ipar..
aku ni belah mertua ada 3 menantu termasukla aku..
hihihi..kami ni semua memangla rapat..
umur lebih kurang jer..badan pun lebih kurang..eah..eah..
akak ipar..jangan cakap..
dedua sporting dan okay..
cakap semua cakap lepas xde kesian2 punyer..
kitaorg pun semua dah faham..
terkesok sikit2 tu biasalah kannnn..

saje nak tepek gambar sebenarnye..kikiki
ni haaaaa..sementara beras aku sibuk melayan tetamu..kitaorg pun bergamborlah..
hakhakhakhak..
bersama suami tercinta yang kekadang tersangatlah degil..kikiki


Encik suami dan ibu mertuaku..hihihi..gambar blurrrr..sengal

3 jejaka dalam hidupku...soooo sweettttt..

penghibur hati aku...kekadang jadi geng gaduh aku...hahaha

aku selfie sikit..
betapa nikmatnya kuasa kamera 360 ni...yang x gebu pun boleh jadi gebu..ahakkkssss
sila jeleessss..kikiki



Tiada ulasan: