Jumaat, 5 Ogos 2011

Hijau...

Hehehe..sempena nak menyambut Hari Raya nie...seperti biasalah...My BIG BOSS...suruh sumer staff dia pakai baju hijau untuk bergambar..yelah, nak buat kat raya Sektorlah katekan...
Jadi arinie sumer kengkawan aku pakai baju hijau..ader gak yang x pakai coz xde baju warna tue..tapi, xper..bantai jer...janji baju raya...kan...Bos aku ader gak sound..dia soh beli kat KELUARGAKU...dia ingaat kiatorang nie banyak duit agaknyer...
Nie antara gambar yang sempat aku berpoyolah...ngehh..malu ahhhh..nampak gemok sangaaattt...x rela I you....

Relax jer boss aku nie..sampin x tahan...
Nielah gambar kitaorang yang macam best sangat....
Macam x rela jer kengkawan aku nie..yelah, terpaksa katekan
Cun x aku...ngeehhhh

Posing dengan kawan aku...

Kitaorang kalu dapat kamera...cmnie ahh...

Orang yang selalu bekerjasama dengan aku..Mr. Z

Tiada ulasan: