Isnin, 8 Ogos 2011

Baru nak masak...

Hari nie genap 8 hari kita sumer dah berposa....
Kejap jer kan....memula aritue dok pikirkan 30 hari..Ya Allah...
Semalam...adalah hari pertama dalam bulan posa nie aku masak...yelah, minggu nie hushben aku koje pagi...jadi dia dapatlah berbuka kat rumah...
Aku mesti nak masak yang special punyer tok hushben aku tue...
Gambar kat bawah nie adalah gambar hiasan sahaja..aku amik dari blog orang lain..ngeeehhh...jangan marah haaa...
Bukannyer ape..aku x sempat nak ambik gambar sebab aku dah lewat masak....
aku habis masak ngam-ngam orang pun azan..sory yeak....
Mee goreng special...ngeehhhh..Aku nyer lagik nampak sedap
Labu air goreng dengan suhun campur telor...yummy...
Sirap laici ais....sedap nyer...
Ikan bawal masak Sweet & Sour..lazatnyer..
Ayam goreng masak blackpaper...Uhuhuhu...
Okeylah..arinie aku akan masak menu yang special lagik untuk hushben aku...korang nantikan gambarnyer esok yea....aku xkan amik gambar orang lagik..I'm SORRY....

Tiada ulasan: