Isnin, 27 Jun 2011

A Famosa Water World...

Errmm..x larat betul pgi nie nak bangun tido...rasa mcm nak mc jerk...maklumlah 2 hari lepas baru g bermandi-manda sakan hasil daripada tiket free dari Mr. Z tue..thanks sekali lagik Mr. Z....lepas tue g plak Seremban..ader koje kahwin...
Gerak kul 11.30....sampai kul 12.00...sekejap jer dah sampai...maklumlah dokek yooo...
Sesampai jer di sana ..aku terus g amik tiket dan beli tiket untuk Firdaus sekali...(tiket free 2 jerk..) pastu terus aku g beli boya untuk baby Fariezal...mak ai...harga boya tue RM 34.90...umang ai..kalo kek luar bleh dapat RM 18 jer...erm, nak guna punya pasal, beli gakkk...sepanjang jalan hushben aku asyik ngomel jer kar aku...aku?..biasalah...buek muke bodoh jer...
Sampai jerr..orang ghamai sangat..ada 2-3 group yang buat family day kat sana...kitaorang terus cari port untuk mandi...aku mulalah jadi photographer...dan-dan bila aku dah x tahan tengok anak dan hushben aku mandi..terus g loker masukkan semua barang...bedebushhh..aku lak yang mandi..hehehe..tue yang x dapat nak amik sumer gambar...sakan bermandi-manda katakan...
Check kete sebelum gerakkk..
Baby Fariezal dah tunggu dalam kete..x sabau dia nak bejalan..
Sampai jerkk..Firdaus dah x sabau nak posing..bukan main lagik anak aku nie..
Seronoknyer tengok anak dengan hushben aku mandi..woooaaa..


Baby Fariezal bukan main suker lagi duduk dlm boya yg sengal tue...


Habis licin hushben aku makan...maklumlah, penat jaga anak...ngee...
Tue  sajelah gambar yang dapat aku postkan...kalu nak tengok yang lain..g lah tengok kat fb aku yerk...abai...