Rabu, 28 Disember 2011

Konvokesyen Tabika KEMAS....

Erm..lama gak aku tak updated blog nie...
Baru semalam rasa macam nak updated design blog yang baru...maklumlah..hujung2 tahun nie xder banyak keje yang nak dibuat..opis pun xde orang..baik aku buat keje lain..
Berbalik semula kepada citer aku tadi...Tahun depan Firdaus dah masuk Tahun Satu...Jadi cam biasalah, Tabika KEMAS akan adakan Majlis Konvokesyen untuk murid2 tadika terima sijil...
Yang sedihnyer...aku yang dah excited nak datang tapi x dapat...anak buah aku belah suami meninggal dunia pada pagi tu jugak...dia seumur dengan Baby Fariezal..tapi, dah Allah tentukan dia pergi dulu..kita  terpaksa redha...
Nie ajelah gambar Firdaus yang ada pada majlis tue...ada puaka hawau tue aku soh dia amik gambau anak aku..ntah ape ntah yang dia amik...
Ala sayang anak ibu....Tahniah
Sajak jer muke abang tue...

Ala tomeinyerrr...

Tiada ulasan: