Khamis, 9 Ogos 2012

Perhimpunan Ogos 2012...

 Alhamdulillah...
Perhimpunan pagi tadi yang sektor aku kelolakan berjalan dengan lancar sekali...
Yang paling seronok bila semua kengkawan bekerjasama dan tolong- menolong untuk menyempurnakan majlis ini.
Walaupun sektor aku dah kekurangan kakitangan, tapi dengan adanya semangat sepasukan...berjaya juga akhirnya..
Nie semasa aku dan kengkawan sibuk membuat persiapan meja untuk hadiah..
Bersama CC Onn kitaorang yang poyos...xper..janji dia CC yang paling best sebab dia boleh buat keje..hahaha..xyahlah kitaorang nak kene buat semua keje CC...
 Dah selesai buat keje..rehat jap sambil berposing....cam bagus jerk kan....
Lepas selesai sume..berposinglah kitaorang semua..KS xder plak..g mesyuarat...
 Tengoklah aksi CC aku yang macam penyapu tue...hahaha..memang gatal!!!tapi yang paling macho sekali KU aku..hahaha..PEACE YO!!!
 Ni jelah pompuan2 yang ado kat sektor aku..semua mak orang ..sorang jerk yang angkat bendera tue anak DARO...
Yang nie..memang x pernah ditinggalkan..memang wajib tradisi setiap tahun untuk sektor aku..BERGAMBO DI TANGGO...hahaha...

Tiada ulasan: