Rabu, 21 Mei 2014

Hadiah Sempena Hari Ibu dan Hari Guru...

Hahaha...dimulakan dengan ketawa besau sebab terlalu kelakau..hihihi
sopan sikit eah..assalamualaikum..
sempena Hari Ibu yang lepas...xde pape yang berlaku..waaaaa
tapi satu hari sebelum sambutan Hari Guru 2014...balik2 rumah jerk anak aku Firdaus menghulurkan sekotak hadiah kat aku...wahhh syahdunyer..encik suami jeling jerk...hehehe..rasa bersalah lah tue sebab x bagi aku hadiah..wuekkkk
Nielah hadiah yang dibeli dari koperasi sekolah hasil duit sekolah yang dia kumpul..RM4 katanya...hahaha

Yang paling aku x tahan..nie ha..yang dia tulis..

selamat hari ibu...abang mintaf (minta maaf sebenarnyer) apa yang abang buat
dan apa yang abang melawan cakap ibu.
abang janji abang takan jadi budak yang suka bohong ibu bapa.
Abang ada pantun untuk ibu...
Dua tiga sudah bertemu, abang sayang ibu...

 Kikiki...sedih bercampur gembira aku baca ayat tue..anak2...dah tahun 3 pun ejaan x betul lagik..nampak sangat ibu dengan ayah x pantau abang..

Encik suami malu terus cakap..'ibu xyah masak la malam ni...kita makan kat luar jerk'..hohoho
itu sudah bagus..walaupun hanya makan Mc D..tapi ibu tetap menghargainyerrr...sadisss

Sebab esok tu Hari Guru..kitaorang pun menyinggah kat Pasaraya YES Bukit Rambai...cari hadiah untuk cikgu2 anak aku..
Beli yang dah siap kotak..balik rumah touch up jer dengan reben dan sticker dengan ladybird..weiii
Boleh lah kan..cara kita nak berterima kasih kepada orang yang telah mendidik anak2 kita...
8 untuk Firdaus..4 untuk Fariezal...

Aku siap salah tulis lagik kelas Firdaus..sepatutnya 3 Proaktif..abis dia dah tido masa aku buat..aku agak2 jelah..weihehehe

Nie plak untuk cikgu Fariezal..

Macam comel jerk..huhuhu..

Ha ni pulak hadiah untuk Guru Sekolah Agama Firdaus..6 orang koooo
Aku guna jer mug yang dapat goodies kenduri kahwin..masukkan gegula dan coklat..pastu wrapping comell2..taraaaa


 
Setiap tahun x sah kalau x sediakan hadiah untuk Hari Guru..abisss kang dia pergi sekolah x bawak hadiah..kawan yang lain bawak...camne???
Nangis ko....sediakan budget jelah..bye

Tiada ulasan: