Selasa, 2 September 2014

Sambutan Birthday Fariezal di Taska..

As salam semua..
baru dapat menulis..kikiki..
harini pagi2 lagik dah dapat rezeki..sarapan pagi dengan CC aku yang dah lama cuti sakit..
tup2 bila nak bayar dia blanje..alhamdulillah..
tengahari turun makan kat kantin..
bila nak bayar orang kantin cakap dah ada orang bayarkan..
alhamdulillah lagik sekali..rezeki yang x dijangka..datang berganda2..
moga bertambah2 lah lagi rezeki dari hari ke hari..huhuhu

sebenarnye banyak sangat benda yang nak diceritakan..apekan daya masa terluang x banyak..
kat rumah pulak laptop aku buat hal..tempat charger rosak..aduhhh
terpaksalah hupdated sesikit..
saje nak kongsi cerita pasal sambutan birthday baby Fariezal Amzari kat TASKA dia..
20 Ogos 2014 genap usia anak aku nie 4 tahun...huhuhu
biasanya memang celebrate kat rumah..
tapi sebab dia dah sekolah..kita buat kat sekolah ajer...lagik seronok kannn..
walaupun kek tu kita x dapat makan..
buat pun ala kadar jerk..huhuhu

nielah rupe keknye..beli yang biasa2 ajerk..sebab pernah beli yang secret resepi..
adoii..diaorang ni x pandai makan le...rugi...
yang murah ni jugak yang diaorang suke..kikiki
amin...
beli yang sekilo RM45.90...bolehlah kannn..


Malam sebelum...abang Firdaus Armani bersemangat tolong ibu siapkan goodies bag untuk kengkawan Fariezal..beli jajan sesikit jer..untuk seronok kannn..

Kekeke...tag ni aku search kat encik google tambah font dan print sahaja...kuikuikui

Taraaa..dah siap pun..buat 30 bungkus jerk..genap2 jumlah kengkawan Fariezal..

nie gambar masa celebrate kat TASKA..nasib hakak aku amikkan gambar..
hahaha..menu simple ajer aku buat...meehoon goreng..nugget tempura dan jugak kek...
air cikgu buat..kikiki..


Alololo..anak ibu macam zorro..


sayang ibu potong kek..
dahhh..korang layan jelah gambar2 ni..malas dah nak tulisss..hihihi












ape2 pun aku ucapkan terima kasihlah banyak2 kepada semua cikgu Fariezal ni yang sudi raikan birthday anak aku ni..cikgu semua baik2..
terima kasih cikgu...huhuhu

Tiada ulasan: