Rabu, 21 Mei 2014

D.I.Y. Fail Resit Pelbagai Bil..

Berjumpa lagik..ehehehe..assalamualaikum..
nie aku nak kongsikan dengan korang cara aku menyimpan segala mak nenek bil2 aku kat rumah..yelah, sampaikan dah x muat dah tempat simpan surat aku sebab aku dah sumbatkan dengan semua bil2 yang aku dapat semenjak aku pindah rumah..hihihi..dah serabut kepala aku..nasib baiklah ada blog susunatur sioca yang selalu bagi idea untuk DIY sendiri fail2...kotak2..wuiiii..seronok, jimat dan yang penting amatlah comel...kalau anak aku koyakkan pun aku x menyesal...paling kuat pun kena penangan aku jerk..kuikuikui..penat ko mak dia buat...

Ini fail aku rembat opis punyer..yelah yang dah x berape nak elok..aku balut comel2..pembalut nie pun opis punye..hihihi..sume aku rembat...hahaha

Dah balut cantik2 kasi jahit tepi sikit...hihihi...ini sume idea dari blogger...supaya x mudah koyakkan..

 hehehe..comel x label fail..ilmu ni aku dapat masa aku keje kat swasta lagik...thanks Kak Jun..sampai sekarang aku applykan..ko hado..standard je saiz dia..siap no rumah ko..hahaha...

lalalala..macam comel jerk..macam comel jerk...

Siap sudah..taraaaaaa

Nilah gupe bila dah masukkan resit..asing siap2...yang belum settle bayar jangan masukkan..lepas setahun boleh simpan dalam kotak...


Kekeke..tengok tu tempat simpan surat pun dah kosong..x semak mata aku memandang...tata

1 ulasan:

Fizah berkata...

sy pun tgh cari idea nak organize resit2 ni...pening kepala byk benda nak simpan..kalu buang semua takut nak guna lak kendian hari..huhu..btw suka idea suhailah! :)