Selasa, 9 Ogos 2011

Menu Berbuka Semalam...

Na....seperti yang aku janjikan...aku nak citer plak aper yang aku masak semalam...
xdelah sebagus mane pun ....tapi aku gembira sangat..sebab dapat masak untuk husben aku...
Sebenornyer..dah lama aku x masak..dulu..masa dok umah sendiri, ari2 aku masak..hushben aku nie x suke makan lauk yang sama..dan dia suke sangat makan lauk ala2 Thai nie...Tue yang aku rajin bebenor belajar sampai dah tau dah..cumer bila dok dengan mak nie, sumernyer dah disiapkan....
jadi...aku punk amiklah kesempatan untuk relax jer sampailah badan aku jadi gemuk cmnie ngeeehhh...
Siakap Masak Stim...erm sedap....
Udang Goreng Butter...Sarang Burung X Jadik Sangatlah...Penat Nak Kaco..
Kerabu Sotong...Aduishhh...
Pencuci Mulut....Mangger Kak Rosnah (Unit Pengarah)...
Eiii..luper lak nak ambik gambau air..semalam buka dengan air asam boi...sedap....
Ape2 hal pun seronok sangat semalam..dapat memasak...walaupun start masak kul 6.15...semuanyer bereh sebelum orang berbuka...
Yang paling bestnyer dapat ucapan dari hushben aku....'mekasih buuu..I Lap Uuuuu...Ngehhh...

Tiada ulasan: