Rabu, 3 Disember 2014

Sebulan Menghilangkan Diri..

As salam semua..hehehe
tengok tajuk dah x tahan..
macam ada something je yang berlaku kannn..

erm..sebenarnye xde pape pun yang berlaku..
cuma mcm biasalah bila nak akhir tahun ni banyak sangat benda yang nak kena buat..
terjah blog korang pun aku sempat..

November aritu sektor aku jadi hos untuk perhimpunan pagi..
siap ada EXCO yang hadir..
ko bayangkan dgn jumlah staf dalam sektor aku ni 13 org jer..
berhempas pulaslah nak settlekan pelbagai kerja..
ditambah dgn mesyuarat penting yg kitaorg kena handle..
dan yang paling utama..
kitaorg terlibat dgn pertandingan KIK 2014 peringkat jabatan..
memang busy gila..

tapi alhamdulillah..dengan kerjasama yang baik antara staf..
semua perkara berjalan dengan lancar..
pertandingan KIK kitaorang dapat tempat pertama tu..hadiah RM2000..
pengurusan berkualiti kitaorang dapat tempat pertama jugak..hadiah RM1000
dan Inovasi kitaorang dapat tempat pertama gak..hadiah RM750..hahaha
memang berbaloi..amin..amin..

dannnn..skrg..aku dah lega..opis lengang..
bos semua sibuk mesyuarat akhir tahun...ada staf lain yang g berkursus..
yang dah mula cuti pun yea jugak...

dalam sibuk2 tu ada jugak aktiviti yang aku buat..hehehe..
meh aku kongsikan gambar je yea..muahahaha

gambar bawah ni masa aku ikut rombongan TASKA Fariezal pergi ke Safari A Famosa..
gambar 3 keping je aku amik sepanjang perjalanan sebab masa tu mood swing
aku kena cirit-birit..
tapi sempat gak jadi ketua rombongan..
cikgu semua x pernah terjah lagik tempat ni..aku je yang dah 3 kali pergi..hihihi




yang ni aktiviti Hari Keluarga sektor aku..
walaupun sibuk bos aku tetap soh rancang buat benda ni..
kitaorang x ramai..
tapi sebab semua bawak family memasing memang seronok
anak2 pun meroyan dapat berendam dalam kolam lelama..





ada jugak lah benda sedih yang jadi lepas tu..Firdaus jari kena jahit 3 jahitan..
ha..suka sangat main benda tajam..pisau lipat atuk yang sibuk dia nak usik..
aku jugaklah yang nak kena bawak g klinik..huhuhu


Majlis Konvokesyen Fariezal buat kat Hotel Avillion Legacy Melaka..
zaman skrg semua dah maju..ada duit mcm2 boleh buat..mihmihmih..
awal pagi masa nak pergi bukan main suke..sampai jer dah menangis..
satu persembahan pun x dapat buat..
lepas dapat hadiah terus diam..teruja...
kehkehkeh..



ni pulak gambar aku pergi Kursus KIK kat International Kuala Lumpur Hotel..
bahaha..berjimba dgn kengkawan..



Pastu mak aku ada buat kenduri doa selamat kongsi dengan busu aku..
memang gamat dan sangat penat..hihihi
 

dan aktiviti terakhir aku minggu lepas..
gi bawak anak2 tengok wayang..citer Big Hero 6..
layankan ajer..
tapi citer memang best sebab kelakar.hahaha
 

inshaa Allah..minggu ni jika tiada yang menghalang..kitaorang akan g bercuti ke Kelantan..
nak shopping sikit ape yang patut..hehehe

ok bye..

2 ulasan:

NabilaHasyim berkata...

Hr keluarga opis tu, wat kt ne yg ada kolam? Mcm menarik je...

Takutnya kna jahit2 ni, seram.

SUHAILAH RAMLI berkata...

Nabila Hasyim...ni buat kat Len D'Village..Batu Gajah Melaka..homestay siap ada kolam..

mmg seram kena jahit..nak wat cmne..hihihi..anak sendiri terpaksala tengok jugak..hehehe