Isnin, 4 Ogos 2014

Raya Kami 2014...

Salam semua dan Selamat Hari Raya..
Rasanya masih belum terlewat lagik nak ucap sebab rayakan sebulan..mihmihmih..
kepada semua rakan blogger yang mengenali diri ini ampun maaf dipinta andai apa sahaja yang diceritakan dalam blog aku ni x menyenangkan hati korang..
aku menulis ikut sedap hati aku jer..x perlu nak berlapik2...jadilah diri sendiri yerk..
kalau ada yang terkesok tu maaflah yerk..kosong2..

Taknak cerita panjang sangat sebab masih keletihan berjalan raya sakan gila babeng punye..
dengan tetamu dan saudara mara yang datang..terima kasih banyak2 kerana sudi menziarahi "Syurga Firdausi" kami yang comel dan sederhana ini...
alhamdulillah..setiap tetamu yang datang tu membawa rezeki masing2...

Saje nak share gambar raya kami sekeluarga..tahun ni turn rumah mertua..dokek yooo..Jasin..
raya kedua malam dah balik rumah sendiri..sedih sebab x dapat nak tidur rumah mak..
pagi raya ketiga dah mula saudara mare datang..sampaikan ada lagik rumah saudara mara belah abah aku yang aku lum ziarah lagik...kalau abah aku tau memang kes naya ni..hihihi

kepada sesape yang nak datang beraye kat rumah aku dipersilakan..tapi calling2 dulu..
takut xde rumah...hihihi

ni antara gambar raya kami..berangan nak pakai halfmoon sebab tengok kawan pakai sangatlah comel..jadi aku pun mencubalah melilit2...alhamdulillah..nasib boleh pakai..hihihi
Gambar ni sebenarnye dah upload dalam fb..saje nak tepek kat sini sebab nak jadikan kenang2an..hahaha

Gambar anak beranak..muke serius jer semua...aku jer yang lelebih..


Berangan posing dengan encik suami..tapiii dia memang poyo..buat muke sedihhh


Anak2 pun same...ibu bukan main control lagik..hahaha
 

Dengan baby Fariezal..siap gambar candid lagik tuuuu
 




Bersama ibu mertua...oppsss..sama tema hokey...hitam..
 

ni antara yang beraya di rumah mertua..yang lain turn tahun hadapan...bagus jugak ada wassap ni..pagi raya semua dah kongsi gambar raya memasing..seronok walaupun berjauhan..
(ahh..napelah aku nampak kembang sangat..puihhhhh hihihihi)
 

bersama BERAS aku dari Kelantan...sama baya tau dengan aku..tapi sebab kawin dengan adik ipar terpaksalah panggil aku HAKAKkkk....
 

 ni plak gambar raye kedua...beraya bersama AC MIZAL..hahaha..poyo
hari2 raye lain yang berikutnye xde gambar sebab sebok melayan tetamu dan g beraye..
harap korang semua enjoy tengok gambar ni..hehehe
enjoy ke...muahahahahahaha
 
ok...bye

2 ulasan:

Aty Fared berkata...

cantik tema raya hitam.. jarang jumper.. ttap berseri... pernah cakap ngan asben nak kaler ni tuk pakai raya..tapi die tak nak.. gggrrr...

Our Story berkata...

selamat hari raya.... nice...