Isnin, 19 Mac 2012

Hadiah Untuk Firdaus....

Firdaus 3 Tahun...
 Bulan 6 nie genap umur anak aku yang sulung FIRDAUS ARMANI berusia 7 tahun....
Aku awal2 lagik dah standbykan hadiah untuk dia..
yelah, seperti kebiasaannya aku akan celebrate birthday dia samada buat kat rumah ataupun aku hantar kek, mihun dan jajan ke sekolah dia...
                                                              biar cikgu dia yang uruskan...
                                                       Tapi, tahun nie ada kelainan sedikit...

Inilah hadiahnyer....percutian di A Famosa Resort...
Aku dah siap booking kondo dan juga tiket masuk kami sekeluarga ke Animal World Safari dan juga Cowboy Town...
Masa kat situ nanti aku dah rancang nak wat suprise beli kek dan KFC untuk celebrate harijadi anak aku nanti...
Korang mesti ingat aku nie KAKI JALAN kan..tapi kalu korang nak tau aku dan hushben aku memang suker berjalan...dan x pernah aku tinggalkan anak aku..best aper jejalan dengan suami dan anak-anak. Hushben aku selalu ajer kerja di hujung minggu..macam dah wajiblah dikatakan...
tulah sebabnyer bila ader kelapangan kitaorang gunakan masa tue bebetul..
Semoga hadiah yang aku bagi pada anak aku nie..bleh buat dia gembira sangat2...dan aku gak nak ucapkan mekasih kepada orang yang offer aku bende nie..hehehe..Mr. Z
Nantikan kisah percutian aku dan family ke Cameron Highlands..belum sempat lagik nak tulissshhh...

Tiada ulasan: