Rabu, 26 Mac 2014

Susun Atur Ruang Tamu Ke-2...

Selamat tengahari semua..sebelum aku nak g keluar berjimba tengahari nie..aku nak kongsikan dengan korang semua tentang ruang tamu kedua yang pernah aku bagitau sebelum nie..
Ruang tamu nie digunakan sepenuhnyer bila ada tetamu yang datang berkunjung ke rumah aku...kalau x ruang tamu aku nie sunyi sepi cam tu ajerk..sebab kitaorg memang melepak kat ruang tamu utama sahaja...jadi ruang tamu kedua ni akan sentiasa nampak tersusun jerk...
Ok..mari aku tunjukkan..
Nie adalah ruang tamu kedua aku yang asal...aku susun macam nie..seperti yang aku cakapkan aku nie mudah bosan..hari2 buka pintu rumah tengok design macam nie..padahal aku sendiri yang susun..last2 aku sendiri yang bosan..huahhuahua...
 Jadik..2-3 hari yang lepas aku dah ubah plak susun atur dia macam kat bawah nie..minta tolong Firdaus alihkan meja dan kerusi..beratttt wooooo..merungut si Firdaus..kuikuikui..
 Bolehlah tukar pemandangan mata sedikit..hajat dihati nak letak sofa jari kat kiri dan kanan meja kecik nie..tapi bila g survey..harga amatlah tidak memuaskan..macam x berbaloi jerk..encik suami cakap nanti kita g carik kat Nilai..yelah, kawan aku dapat beli kat sana murah jerk..hehehe..sambil bejalan dapat beli benda lain sekali..nak carpet!nak carpet lagikkk!
 Nie jelah susun atur ruang tamu kedua aku setakat nie..lain kali mood tukar..kita tukar lagik...hahahaaaaa

 Ha..bila bukak jerk pintu rumah..tengok design dah berubah..encik suami pun terperanjat..kejappp jerk ibu nie dah tukar..ermmmm
 Set sofa nie aku beli kat Recycle Furniture jerk..semua nie siap tambah kusyen kat kerusi kayu tu..dalam RM1300++...bolehlah kan..nak ikut citarasa kata koooo...
 Aku rasa carpet nie mesti tukar!!!asal nyer tikar buluh warna hitam..pastu g Nilai nampak carpet ni terus beli...masa tu nampak cam cantik..tapi bila dah matching dengan alas meja aku dah nampak serabut sangat...sesangatler katanyerr...Jadi...aku mesti nak tukar carpet ni..nak carpet bulu2 warna coklat gelap ataupun merah hitam..huhuhu..bilalah dapat g Nilai..xpe..sabar dulu..yang penting masa raya mesti dah pakai carpet tu..x kira..nak jugakkk..ingat encik suami..dah janjikan...
Ok...dah penat menaip...habis cerita..lain kali kita sambung dengan susun atur yang lain...chaooooo!!!

Tiada ulasan: